Skip to main content

JOM KURUS SEBELUM RAYA!! DENGAN SET KURUS SHAKLEE

 I LOVE SHAKLEE SOO MUCH💖

Ungkapan ni yang selalu umi cakap pada customer. Umi dah jatuh cinta sejak pertama kali umi consume suplement dari shaklee lagi tapi kali ini buatkan umi lebih bersemangat kerana ia membuatkan umi berubah secara totaly.

kurus sebelum raya

Masih segar lagi dalam ingatan umi my diet journey bermula PKP 2020. Saat umi mendapat kekuatan untuk memulakan perjalanan menguruskan badan dengan SET HELLO NEW YOU. Kebetulan masa PKP tu lah juga umi baru keluar dari ward kerana tekanan darah umi tidak stabil. Seperti yang pernah umi ceritakan di dalam entry sebelum ini, umi sangat-sangat teruja apabila shaklee mengeluarkan satu set lengkap bagi sesiapa sahaja yang mengimpikan bentuk badan yang ideal dan berkeyakinan. akan umi kongsikan testimoni umi sendiri dengan set ni di akhir entry nanti. Jadi korang kenalah baca sampai habis ya.

Tahu tak  apa yang terkandung di dalam set Hello New You ataupun set kurus shaklee ini yang membuatkan umi tidak pernah berubah arah kepada produk lain?? Meh sini umi ceritakan satu persatu.

kurus sebelum raya

Macam mana Set Hello New You ni akan membantu kita untuk diet? 

Start dari

✅ Bersihkan & reset sistem pencernaan dgn Herblax

✅ Ambil Protein Cinch untuk kawalan pengambilan makanan tinggi kalori, beri tenaga di siang hari serta membina otot agar bdn tidak geleber dan last, 

✅ Bakar lemak & tingkatkan metabolisma bdn dgn Omega & Lecithin


The best part badan pon takde dah rasa cepat letih, lemau. Terasa lebih fit & cergas berbanding masa dulu. Kalau dulu pagi-pagi mesti ngantuk, nak buat kerja je mesti akan layu teringat bantal but not now. Sungguh umi suka set ni kerana dia buatkan umi bertenaga sepanjang hari. Pic ni masa umi ke Palestin baru-baru ni. Buatkan badan umi terasa fresh sangat walaupun masa ni dah seminggu umi travel ke Oman dan Jordan.

Bersempena dengan Ramadhan yang bakal tiba, umi nak ajak semua sahabat-sahabat umi untuk sama-sama kurus sebelum raya. Mesti ramai yang nak kan!!! Umi syorkan kita grab sekali dengan set puasa shaklee. Ini kerana di dalam set ini juga mengandungi keperluan yang lengkap seperti protein, leucine dan juga elektrolite.  



 Alhamdulillah Umi juga suka consume set ni bila time puasa sebab set ni menjadi asbab yang paling best bila time raya umi dah boleh melaram dengan kebaya. Paling utama set ni juga dapat bantu kita lebih bertenaga untuk bertarawih. 


Perubahan yang sangat ketara masa ni slps hilang 30 kg

Siapa yang boleh dan patut consume set hello new you ni selain yang nak kurus?

✅Tingkatkan peluang hamil

✅Nak kulit sihat dan cantik

✅Maintain healthy weight waktu pregnant

✅Badan selalu lemau dan lesu

✅Nak achieve ideal weight lepas bersalin

✅Relieve indigestion dan sembelit

✅Mengawal nafsu makan yang kuat

✅Kurangkan simptom PCOS

Haa, tunggu apa lagi, jom try promo set Hello New You Shaklee ni. Sangat Complete!!

Untuk dapatkan PROMO SET RAMADHAN 1,2,3 korang boleh klik link kt bawah ni ya ⤵️

http://www.wasap.my/+601110830519

Jangan lupa ikuti Medsos umi untuk info yang lebih banyak berkenaan puasa 
dan lain-lain lagi👸

Instagram : @shakleecandy

Sebarang persoalan boleh click button hijau kat sebelah tu ye..insyaallah umi akan segera reply setiap ws kawan-kawan.

sue, 10.50p.m.

#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#blogmegashaklee
#projekblogshaklee
#shakleepenang
#shakleebertam
#shakleebukitmertajam
#shakleepulaupinang
#shakleetasekgelugor
#pengedarshakleeutara
#SetRamadhanShaklee 
#PuasaWithShaklee2023
#shakleeselangor
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleejohor
#shakleenegerisembilan
#shakleeterengganu
#shakleekelantan



Comments

Popular posts from this blog

Lagi petua untuk mudah hamil

assalamualaikum sahabat semua..selamat berpagi2... alhamdulillah semuanya berjalan lancar hari ni..untuk entry pagi ni mamafiyya terbaca satu artikel yang bg guide untuk mereka yang sudah lame menginginkan zuriat..mamafiyya terpanggil untuk kongsikan artikel ni bersama kerana ramai customer yang kol dan email bertanyakan petua serta cara untuk membantu mudah hamil....bukanlah kuasa mamafiyya mengatakan bahawa petua ni 100% boleh menjadi namun kita sebagai hambanya harus mencari rahsia yang tersirat di sebalik kehidupan di bumi yang fana ni..Janji Allah itu pasti disamping itu kita patut kenalpasti dahulu usaha serta ikhtiar kita untuk mencapai janjiNya yg juga pasti! Begini petuanya : Ambil segenggam kacang hijau. Rendam kacang hijau itu selama 2 hari (sampai tumbuh ekor anak tauge kira-kira panjang ekor itu menjadi 2 kali panjangnye kepala tauge). Air rendaman tu hendaklah sama aras dengan kacang hijau (bagi kacang tu tenggelam dalam air). Tutup bekas tu (kalau na...

BERPUASA TAPI TIDAK BERSAHUR???

Tahukah kawan-kawan tarikh harini dah masuk 14 Syaaban, bermakna  beberapa hari sahaja lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan Al Mubarak. MasyaAllah cepatnya masa berlalu. Masih terasa lagi nikmat semangat bertarawih di masjid after PKP. Perasaan bercampur baur waktu tu. Ye lah 2 tahun kita hidup terasing di bumi sendiri dek kerana wabak penyakit merbahaya.   Alhamdulillah kini kita sudah dpt menghitung detik kembalinya Ramadhan untuk kita imarahkan bersama. ok sempena Ramadhan yang bakal tiba, umi sangat teruja untuk sharing dengan semua tentang BER SAHUR . Boleh ke kita berpuasa tapi tidak bersahur?  Nabi S.A.W bersabda:                                           فَصْلُ مَا بَيْنَ صِيَامِنَا وَصِيَامِ أَهْلِ الْكِتَابِ، أَكْلَةُ السَّحَرِ                               ...

KURUS DAN SIHAT : Umi pilih Set Shaklee Untuk Puasa

Salam Nisfu Syaaban sahabat-sahabat syurga umi, Semoga kita diberkati dalam baki bulan Syaaban yang masih bersisa dan Allah kurniakan kesempatan untuk sampai ke Ramadhan yg dinanti dengan penuh pengharapan. Umi doakan Allah beri kekuatan pd kita dpt melipatgandakan pahala n ganjaran sepanjang bulan Ramadhan dan seterusnya menjadi al faqir yg kaya dengan pahala insyaAllah, amiin ya Rabbalalamin.. Hari ni umi tertarik untuk share dengan sahabat-sahabat semua berkaitan KURUS dan SIHAT. Tajuk ni sebenarnya satu tajuk yang dah lama umi nak tulis cuma harini baru umi ada feel untuk share dengan semua.  Bertambah-tambah excited disebabkan Shaklee berbaik hati memberikan discount yang sangat-sangat best untuk SET PUASA 123 . Mana taknya, set ni mmg fokus untuk tenaga, dan sihat sepanjang berpuasa plusss kurusss. Dalam set ni juga dah dibekalkan dengan nutrien, protein, elektrolite dan serat yang cukup untuk kekalkan tenaga sepanjang berpuasa. Alhmdulillah set ni juga bantu umi slim tau dan...