Skip to main content

JOM KURUS SEBELUM RAYA!! DENGAN SET KURUS SHAKLEE

 I LOVE SHAKLEE SOO MUCH💖

Ungkapan ni yang selalu umi cakap pada customer. Umi dah jatuh cinta sejak pertama kali umi consume suplement dari shaklee lagi tapi kali ini buatkan umi lebih bersemangat kerana ia membuatkan umi berubah secara totaly.

kurus sebelum raya

Masih segar lagi dalam ingatan umi my diet journey bermula PKP 2020. Saat umi mendapat kekuatan untuk memulakan perjalanan menguruskan badan dengan SET HELLO NEW YOU. Kebetulan masa PKP tu lah juga umi baru keluar dari ward kerana tekanan darah umi tidak stabil. Seperti yang pernah umi ceritakan di dalam entry sebelum ini, umi sangat-sangat teruja apabila shaklee mengeluarkan satu set lengkap bagi sesiapa sahaja yang mengimpikan bentuk badan yang ideal dan berkeyakinan. akan umi kongsikan testimoni umi sendiri dengan set ni di akhir entry nanti. Jadi korang kenalah baca sampai habis ya.

Tahu tak  apa yang terkandung di dalam set Hello New You ataupun set kurus shaklee ini yang membuatkan umi tidak pernah berubah arah kepada produk lain?? Meh sini umi ceritakan satu persatu.

kurus sebelum raya

Macam mana Set Hello New You ni akan membantu kita untuk diet? 

Start dari

✅ Bersihkan & reset sistem pencernaan dgn Herblax

✅ Ambil Protein Cinch untuk kawalan pengambilan makanan tinggi kalori, beri tenaga di siang hari serta membina otot agar bdn tidak geleber dan last, 

✅ Bakar lemak & tingkatkan metabolisma bdn dgn Omega & Lecithin


The best part badan pon takde dah rasa cepat letih, lemau. Terasa lebih fit & cergas berbanding masa dulu. Kalau dulu pagi-pagi mesti ngantuk, nak buat kerja je mesti akan layu teringat bantal but not now. Sungguh umi suka set ni kerana dia buatkan umi bertenaga sepanjang hari. Pic ni masa umi ke Palestin baru-baru ni. Buatkan badan umi terasa fresh sangat walaupun masa ni dah seminggu umi travel ke Oman dan Jordan.

Bersempena dengan Ramadhan yang bakal tiba, umi nak ajak semua sahabat-sahabat umi untuk sama-sama kurus sebelum raya. Mesti ramai yang nak kan!!! Umi syorkan kita grab sekali dengan set puasa shaklee. Ini kerana di dalam set ini juga mengandungi keperluan yang lengkap seperti protein, leucine dan juga elektrolite.  



 Alhamdulillah Umi juga suka consume set ni bila time puasa sebab set ni menjadi asbab yang paling best bila time raya umi dah boleh melaram dengan kebaya. Paling utama set ni juga dapat bantu kita lebih bertenaga untuk bertarawih. 


Perubahan yang sangat ketara masa ni slps hilang 30 kg

Siapa yang boleh dan patut consume set hello new you ni selain yang nak kurus?

✅Tingkatkan peluang hamil

✅Nak kulit sihat dan cantik

✅Maintain healthy weight waktu pregnant

✅Badan selalu lemau dan lesu

✅Nak achieve ideal weight lepas bersalin

✅Relieve indigestion dan sembelit

✅Mengawal nafsu makan yang kuat

✅Kurangkan simptom PCOS

Haa, tunggu apa lagi, jom try promo set Hello New You Shaklee ni. Sangat Complete!!

Untuk dapatkan PROMO SET RAMADHAN 1,2,3 korang boleh klik link kt bawah ni ya ⤵️

http://www.wasap.my/+601110830519

Jangan lupa ikuti Medsos umi untuk info yang lebih banyak berkenaan puasa 
dan lain-lain lagi👸

Instagram : @shakleecandy

Sebarang persoalan boleh click button hijau kat sebelah tu ye..insyaallah umi akan segera reply setiap ws kawan-kawan.

sue, 10.50p.m.

#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#blogmegashaklee
#projekblogshaklee
#shakleepenang
#shakleebertam
#shakleebukitmertajam
#shakleepulaupinang
#shakleetasekgelugor
#pengedarshakleeutara
#SetRamadhanShaklee 
#PuasaWithShaklee2023
#shakleeselangor
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleejohor
#shakleenegerisembilan
#shakleeterengganu
#shakleekelantan



Comments

Popular posts from this blog

set berpantang

salam sahabiah sume....sorg sahabiah mamafiyya kt opis arini der btanya psal set 4 berpntang...alhmdulillah rezki dr Allah kn msti la berkobar2 mnunggu org bru dlm idupp..mmafiyya jg tumpg gembira bila dpt tau psal kbr gembira tu...sbb tu mamafiyya rsa ptut bkongsi sdikit info untuk tatapan sume..ade beberapa suplimen yg ptut diambil oleh si ibu untuk mnjamin ksihatan yg optimum untuk bayi n jga untuk ibu.. Untuk anda yg inginkn  set bersalin yang sesuai dan ekonomi, dan x perlu menilai antara jamu itu jamu ini. Dapatkan set bersalin/dalam pantang Shaklee, dengan harga yang cukup murah dan cukup bagus untuk memastikan anda sentiasa bertenaga dalam menguruskan orang baru. Set ini lengkap untuk 40 hari tempoh berpantang, mengandungi: Vita Lea (multivitamin) – 40 biji B-Complex with Asid Folic – 40 biji Vita-C – 40 biji Zinc – 40 biji Kini anda tak perlu risau lagi kerana set ini amat sesuai sekiranya anda menyusukan bayi. Ia tidak mengandungi sebarang bahan aktif yang berbahaya

Set kesuburan Shaklee: Alhamdulillah Penantian selama 4 tahun berakhir...

assalamualaikum sahabat semua...hope semua tugas berjalan lancar seperti yg dirancang.. Alhamdulillah hari ni g checkup kt klinik n semuanya ok..nurse pun mcm pelik dgn bacaan hb untuk 2 bulan yg mantain jek..dia siap tanya puan mkn ubat apa??almaklum lah sebelum ni klo g checkup mst ada je msalah..emm mamafiyya ni seorang pembawa thalasemia..cuma x la teruk mana tp tiap kali checkup hb n bp mst rendah..darah pun salu je pekat sgt..nk tahu apa yg mamfiyya amalkan tadaaa.... SET J - IBU HAMIL TRIMESTER 1 ish excited lak citer pasal diri sendiri entri kali ni sebenarnya mamafiyya nk citer pasal kegigihan Abg n kakak mamafiyya berusaha untuk menimang cahaya mata yg menjadi igauan selama 4 thun menanti..Alhamdulillah berkat usaha + kesabaran + tawakal dorang akhirnya semua nya berhasil... Pada awalnya bermacam2 dugaan yg mereka terpaksa tempuh tp finally segala berlaku sekelip mata... Setelah berbagai usaha dilakukan mamafiyya cuba memperkenalkan produk Shaklee..dengan harapan

WHY SHAKLEE??? 9 Sebab Kenapa Community Bussiness Shaklee Sangat Best???

 Why Shaklee??? Sejak dulu lagi soalan ni lah yang selalu bermain di minda dan selalu ditanyakan pada umi sedari umi mula joint shaklee pd 2011 dan berbiz secara serius dengan SHAKLEE 2012.. Pelbagai persepsi baik dan buruk yang timbul tika itu masih tidak dapat menggoyahkan hati ummi untuk teruskan niat murni ni... Setiap orang pasti akan ada BIG WHY bila kita ceburi satu2 perniagaan or mana-mana company kan? Biar apa pun alasannya, jawapan kepada big why tersebutlah pastinya menjadi satu asbab besar kepada kehidupan setiap orang.. umi yakin naik turun semangat tika itulah juga akan menentukan SIAPA KITA HARI INI....   ok yang tadi tu adalah cerita masa lampau yang sering ummi ingatkan pd diri untuk kekalkan momentum dalam bisnes shaklee ni sejak dulu.. walaupun langkah pertama umi bermula pada March 2012 untuk menulis blog namun momentum itu telah sebati dalam diri umi smpai ke hari ini.. So tidak hairanlah kenapa bisness jemaah (community bisness) sangat BEST!Meh umi kupas 9 sebab k