Skip to main content

Memang Hot!! Collagen Shaklee bertindak balas dalm masa seminggu???

Assalamualaikum sahabat2 di luar sana..
hari ni mamafiyya nak berkonsi sedikit info mengenai collagen yang sedang hangat di pasaran sekarang..
Walaupun Shaklee Collagen Powder ni telah terbukti secara klinikal dapat memperbaiki tekstur kulit dalam masa 8 minggu, tetapi rata-rata pengguna dapat mengalami perubahan positif seawal 7 hari penggunaan! Itu baru 7 hari, kalau dah 8 minggu, confirm meletup habis.

Kenapa kesan yang dapat dirasai bagi mereka yang consume Shaklee Collagen Powder ni sangat cepat?? 
Ini adalah kerana jisim molekulnya yang sangat ringan iaitu 1000 dalton dan kandungan Lactobacillus acidophilus yang membantu penyerapan KOLAGEN dalam tubuh serta merta. 

Rata-rata pengguna Shaklee Collagen Powder sangat teruja dengan kesan yang dapat dirasakan seawal 7 hari hingga 14 hari seperti:
  • Kulit lebih licin dan lembut
  • Kecerahan kulit lebih terserlah 
  • Perubahan positif pada kulit-kulit sensitif dan kasar
  • Complexion kulit lebih rata dan lebih glowing 
  • Jerawat dan parut semakin hilang 
Apa istimewanya Shaklee Collagen Powder ni??

1. sumber premium kolagen marin (bukan rerumpai ya)- ekstrak sisik ikan merah yang diketahui tinggal di laut jauh paling dalam, paling jauh dari pencemaran

2. berat molekular paling rendah 1,000 Dalton yg menyebabkan ia mudah dan pantas diserap ke dalam tubuh

3. tampak lebih muda - bukan kulit sahaja pantas nampak perubahan, rambut + kuku juga. parutan juga cpt hilang

4. rasa lebih muda - kolagen sama penting utk tulang sperti kalsium, kekalkan otot mata supaya anjal, otak sentiasa sihat'

5. Shaklee difference dgn 7 ramuan istimewa - antaranya vitamin C yg galakkan penghasilan kolagen baru, vitamin B metabolise bdn utk bebaskan tenaga yg diperlukan dlm peghasilan kolagen, lactobasillus acidophilus utk kesihatan usus dan menggalakkan penyerapan kolagen.

rugi la syarikat vitamin tak beri added value kepada produk kolagen mereka sendiri kan??
tu sbb kalau customer nk cantik dan tanya set cantik glow memancar, kami jwb collagen sahaja ada semua dan gerenti puas hati.
    

So apa tunggu lagi? hubungi mamafiyya skarang untuk tempah produk ni secepat yang mungkin! fast action fast result!!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Bagi sesiapa yg mengalami masalah yang sama bolehlah menghubungi mamafiyya untuk konsultasi sepenuhnya..insyaAllah kita berkongsi sama2 masalah yg dialami.


Kekangan bajet??????????????Jangan risau.Hubungi saya dan saya akan membantu anda-0195632038



Berita baik kepada ibu2 di luar sana yang ingin menjana pendapatan sehingga 5k bersama mamafiyya bolehlah hubungi mamafiyya terus. segala panduan serta petunjuk akan diberikan beserta bimbingan hingga ke puncak..bersama kita memartabatkan sunnah Rasulullah dalam mencari rezki yang halal..jgn malu jgn segan!ibu2 juga boleh emailkan ke wafiyyacoomil@gmail.com..

Comments

Popular posts from this blog

set berpantang

salam sahabiah sume....sorg sahabiah mamafiyya kt opis arini der btanya psal set 4 berpntang...alhmdulillah rezki dr Allah kn msti la berkobar2 mnunggu org bru dlm idupp..mmafiyya jg tumpg gembira bila dpt tau psal kbr gembira tu...sbb tu mamafiyya rsa ptut bkongsi sdikit info untuk tatapan sume..ade beberapa suplimen yg ptut diambil oleh si ibu untuk mnjamin ksihatan yg optimum untuk bayi n jga untuk ibu.. Untuk anda yg inginkn  set bersalin yang sesuai dan ekonomi, dan x perlu menilai antara jamu itu jamu ini. Dapatkan set bersalin/dalam pantang Shaklee, dengan harga yang cukup murah dan cukup bagus untuk memastikan anda sentiasa bertenaga dalam menguruskan orang baru. Set ini lengkap untuk 40 hari tempoh berpantang, mengandungi: Vita Lea (multivitamin) – 40 biji B-Complex with Asid Folic – 40 biji Vita-C – 40 biji Zinc – 40 biji Kini anda tak perlu risau lagi kerana set ini amat sesuai sekiranya anda menyusukan bayi. Ia tidak mengandungi sebarang bahan aktif yang berbahaya

Set kesuburan Shaklee: Alhamdulillah Penantian selama 4 tahun berakhir...

assalamualaikum sahabat semua...hope semua tugas berjalan lancar seperti yg dirancang.. Alhamdulillah hari ni g checkup kt klinik n semuanya ok..nurse pun mcm pelik dgn bacaan hb untuk 2 bulan yg mantain jek..dia siap tanya puan mkn ubat apa??almaklum lah sebelum ni klo g checkup mst ada je msalah..emm mamafiyya ni seorang pembawa thalasemia..cuma x la teruk mana tp tiap kali checkup hb n bp mst rendah..darah pun salu je pekat sgt..nk tahu apa yg mamfiyya amalkan tadaaa.... SET J - IBU HAMIL TRIMESTER 1 ish excited lak citer pasal diri sendiri entri kali ni sebenarnya mamafiyya nk citer pasal kegigihan Abg n kakak mamafiyya berusaha untuk menimang cahaya mata yg menjadi igauan selama 4 thun menanti..Alhamdulillah berkat usaha + kesabaran + tawakal dorang akhirnya semua nya berhasil... Pada awalnya bermacam2 dugaan yg mereka terpaksa tempuh tp finally segala berlaku sekelip mata... Setelah berbagai usaha dilakukan mamafiyya cuba memperkenalkan produk Shaklee..dengan harapan

SLIMMING SET SHAKLEE YG PALING UMI SUKA

Waktu ni umi dalam bus sedang bergerac ke Putrajaya.. Sempat lg siapkan task ke 3 ni..  Seperti entry2 sebelum ini, slimming set shaklee adalah set yang paling banyak umi share. Al maklum lah dah jatuh cinta dengan effect yg umi sendiri dpt rasa..  Alhamdulillah berkat konsisten dan follow tanpa derhaka umi dapat result yg boleh buat umi tersenyum sentiasa. Berat asal umi pada awalnya dari 80kg dan umi berjaya turunkan berat sehingga 50kg.. 30 kg adalah satu angka yg mustahil sebenarnya bagi umi. Tapi umi stay jgk dgn guideline yg umi sendiri paksa kan untuk terus melangkah sehingga ke titik penamat.. Korang mesti nak tau kan camana umi buat kan?? Boleh juga baca di cni.. Selain daripada amalkan slimming set dari shaklee, umi jgk konsisten amalkan gaya hidup sihat seperti penjagaan makanan dan workout 2 kali seminggu.. Umi amalkan cara suku suku separuh dan juga eat clean. Pada awalnya mungkin agak susah sedikit tetapi lama kelamaan umi dah terbiasa dan sebati dengan diri umi..insyaAl