Skip to main content

DETOX JOM!! 🌵 Kitchen menu dinner mlm ni

 Ummi paling suka dengan Cactus.. Pantang jumpa 🌵mesti umi nak selfi.. Cantik dia mgkin subjektif bg sesetengah org.. Tp bg ummi cactus or kektus sgt cantik Tp susah utk didekati 😉



Mlm ni on the way balik kg kami singgah utk dinner.. Port dia sgt strategik sbb senang nak cari.. Exit Tol Pendang then jumpa trffict light amik kiri.. Kedainya ada di sebelah kiri.. Jom kite tgok menu ape utk mlm ni...






Paling menarik adalah sup kektus... 😀😁 Ummi dh byg dia potong cactus n buat soup.. Kesian n pasti Syg nak mkn coz I love cactus soo much😘.. 1st try sedap yakmat soupnya..xpuas hati ummi trus tnya cashier time byr senyum je dia smbil jwb.. "maaf Kak soup Telur.. Kami namakan sempena nama restoran kami".. Hahahah menarik marketing dia.. Ummi suka.. Hubby suh try ms tgok menu dia ckp mana tw kektus sedap 😝😉.. 

Menu lain jgk sedap.. Parkchoy oyster, fishfillet Chinese cuisine n chicken butter.. Recomended💯

Decoration terbaik 👍🏻


Ooh lupe ummi nak bgtw.. Mkn mlm ni jgn lah selalu Kdg2 reward diri je bile teringin.. Utk mlm ni ummi pilih utk detox dgn Herblax.. Paling best esok pg mudah membuang, perut kempis cepat n buang toksin dgn mudah insyaAllah 🌹🌵



Comments

Popular posts from this blog

Lagi petua untuk mudah hamil

assalamualaikum sahabat semua..selamat berpagi2... alhamdulillah semuanya berjalan lancar hari ni..untuk entry pagi ni mamafiyya terbaca satu artikel yang bg guide untuk mereka yang sudah lame menginginkan zuriat..mamafiyya terpanggil untuk kongsikan artikel ni bersama kerana ramai customer yang kol dan email bertanyakan petua serta cara untuk membantu mudah hamil....bukanlah kuasa mamafiyya mengatakan bahawa petua ni 100% boleh menjadi namun kita sebagai hambanya harus mencari rahsia yang tersirat di sebalik kehidupan di bumi yang fana ni..Janji Allah itu pasti disamping itu kita patut kenalpasti dahulu usaha serta ikhtiar kita untuk mencapai janjiNya yg juga pasti! Begini petuanya : Ambil segenggam kacang hijau. Rendam kacang hijau itu selama 2 hari (sampai tumbuh ekor anak tauge kira-kira panjang ekor itu menjadi 2 kali panjangnye kepala tauge). Air rendaman tu hendaklah sama aras dengan kacang hijau (bagi kacang tu tenggelam dalam air). Tutup bekas tu (kalau na...

BERPUASA TAPI TIDAK BERSAHUR???

Tahukah kawan-kawan tarikh harini dah masuk 14 Syaaban, bermakna  beberapa hari sahaja lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan Al Mubarak. MasyaAllah cepatnya masa berlalu. Masih terasa lagi nikmat semangat bertarawih di masjid after PKP. Perasaan bercampur baur waktu tu. Ye lah 2 tahun kita hidup terasing di bumi sendiri dek kerana wabak penyakit merbahaya.   Alhamdulillah kini kita sudah dpt menghitung detik kembalinya Ramadhan untuk kita imarahkan bersama. ok sempena Ramadhan yang bakal tiba, umi sangat teruja untuk sharing dengan semua tentang BER SAHUR . Boleh ke kita berpuasa tapi tidak bersahur?  Nabi S.A.W bersabda:                                           فَصْلُ مَا بَيْنَ صِيَامِنَا وَصِيَامِ أَهْلِ الْكِتَابِ، أَكْلَةُ السَّحَرِ                               ...

KURUS DAN SIHAT : Umi pilih Set Shaklee Untuk Puasa

Salam Nisfu Syaaban sahabat-sahabat syurga umi, Semoga kita diberkati dalam baki bulan Syaaban yang masih bersisa dan Allah kurniakan kesempatan untuk sampai ke Ramadhan yg dinanti dengan penuh pengharapan. Umi doakan Allah beri kekuatan pd kita dpt melipatgandakan pahala n ganjaran sepanjang bulan Ramadhan dan seterusnya menjadi al faqir yg kaya dengan pahala insyaAllah, amiin ya Rabbalalamin.. Hari ni umi tertarik untuk share dengan sahabat-sahabat semua berkaitan KURUS dan SIHAT. Tajuk ni sebenarnya satu tajuk yang dah lama umi nak tulis cuma harini baru umi ada feel untuk share dengan semua.  Bertambah-tambah excited disebabkan Shaklee berbaik hati memberikan discount yang sangat-sangat best untuk SET PUASA 123 . Mana taknya, set ni mmg fokus untuk tenaga, dan sihat sepanjang berpuasa plusss kurusss. Dalam set ni juga dah dibekalkan dengan nutrien, protein, elektrolite dan serat yang cukup untuk kekalkan tenaga sepanjang berpuasa. Alhmdulillah set ni juga bantu umi slim tau dan...